CX Centar inspirira kompanije da ostvare bolje uspjehe kroz smislene i dobre odnose s klijentima (Customer experience).
Ostvarujemo to kroz treninge, projekte i motivacijske govore.
CX Centar nastao je iz želje da se na našem tržištu ponude usluge koje će poboljšati poslovanje kompanije kroz odnose s klijentima a da to ne mora nužno biti veliko ulaganje. Ljudi su najveća vrijednost svake kompanije, i često im je potreban poticaj i inspiracija kako napraviti iskorak. To je upravo tajni sastojak koji CX Centar nudi za strategiju vaše organizacije.

Vedrana Tonković, osnivač i Customer experience konzultant

Vedrana Tonković iza sebe ima više od 20 godina iskustva u ovom području i to na strateškim i rukovodećim funkcijama međunarodnih kompanija. Iskustvo je to koje pomaže sagledati realnu sliku svake organizacije i definirati odnos prema klijentima (CX) koji ujedno ostvaruje i rezultate kompanije.

Znanje o Customer experience-u kombinirano sa bogatim iskustvom rada u korporacijama omogućava CX Centru da vam pruži više od CX teorije i zajedno s vama pronađe održiva CX rješenja.

20 godina traženja načina da se klijentima olakša život i ujedno učini kompanije profitabilnim, znanje je koje svakako treba podijeliti i s drugima.

Produktni i projektni management

Marina Pupić Bakrač

Inovacije

Barbara Salopek